OFERTA EXPORTOWA: Ryby hodowlane, Owoce cytrusowe, Wędliny i wyroby mięsne, Halluomi i inne sery, Melony i arbuzy, Oliwa z oliwek, Ziemniaki, Winogrona, Wina i alkohole, Warzywa i zioła, Wyroby aluminiowe, Meble i akcesoria, Ubrania i tekstylia, Produkty farmaceutyczne...
Cypryjskie Centrum Promocji Handlu
ul. J. Dąbrowskiego 70
02-561 Warszawa
tel: +48 22 854 01 77
fax: +48 22 854 01 80
e-mail: ctc@cyprustrade.pl
CTC na świecie
O nas

Działające w Warszawie od stycznia 2006 roku Cypryjskie Centrum Promocji Handlu, posiadające formalnie status Wydziału Ekonomiczno-Handlowego Ambasady Republiki Cypru w Polsce jest jedną z jedenastu zagranicznych agend cypryjskiego Ministerstwa Handlu, Przemysłu i Turystyki, które odpowiedzialne są za realizację zadań resortu w zakresie promocji gospodarczej Cypru na arenie międzynarodowej.

 

Główne zadania CENTRUM to:

 

  • promocja reprezentacja cypryjskich interesów i gospodarczych na rynku polskim
  • stymulowanie wzrostu wzajemnych obrotów handlowych głównie poprzez promocję, informację i tworzenie warunków sprzyjających wchodzeniu na polski rynek cypryjskich towarów i usług eksportowych
  • zachęcanie polskich przedsiębiorców do poznania środowiska biznesowego Cypru i skorzystania z oferowanych tam możliwości inwestycyjnych
  • monitorowanie trendów i zjawisk zachodzących w dwustronnej wymianie handlowej

 

Nasze zadania wypełniamy poprzez:

 

  • nawiązywanie i utrzymywanie bezpośrednich, codziennych kontaktów ze środowiskami biznesu Polski i Cypru
  • przygotowanie i dostarczanie potencjalnym i zainteresowanym partnerom polskim i cypryjskim wyczerpujących informacji biznesowych i gospodarczych
  • inicjowanie i ułatwianie kontaktów B2B
  • aktywne uczestnictwo w organizowanych w Polsce imprezach targowych i wystawienniczych
  • organizację dwustronnych misji i spotkań gospodarczych
  • prowadzenie baz danych
  • współpracę z polskimi i cypryjskimi instytucjami samorządu gospodarczego
  • współpracę z polską prasą gospodarczą i wyspecjalizowanymi mediami elektronicznymi
  • analizowanie wybranych polskich rynków branżowych
  • opracowywanie i wydawanie własnych materiałów promocyjnych i informacyjnych